S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
 

Podporuje mojeID

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 4,26 Kč (0,17 EUR)
skladem
naše cena 21,00 Kč (0,83 EUR)
skladem

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 379,00 Kč (14,98 EUR)
skladem
naše cena 617,00 Kč (24,39 EUR)
skladem

krmivo pro psy

naše cena 18,00 Kč (0,71 EUR)
skladem

 


Poštovné,rozvoz a osobní odběr

Bankovní účty:

  1. Pro platby v Kč (CZK): 
    • 115-8441630207/0100 z ČR.    Ze zahraničí použijte IBAN: CZ0601000001158441630207
    • 2800105416/2010 z ČR.    Ze zahraničí použijte IBAN: CZ8520100000002800105416
  2. Pro platby v EUR: 
    • 2401549917/2010 z ČR.    Ze zahraničí použijte IBAN: CZ4520100000002401549917

Důležitá je částka, která přijde na náš účet. Pokud zaplatíte např. částku v Kč na náš účet vedený v EUR, pak nám přijde méně peněz kvůli kurzovému rozdílu a poplatkům bance.

 

Reklamace:  VYKA software s.r.o., Na blatech 909/20, 182 00  Praha - Ďáblice, Tel: +420733125053 (od 18h do 20h), čas případné osobní schůzky je nutné dohodnout dopředu

 

Osobní odběr po obdržení oznámení o vychystání zboží:

  1. Mazlíci, VYKA software s.r.o., Na blatech 909/20, 182 00  Praha - Ďáblice, +420 733 125 053, po dohodě obvykle Po-Ne: 18-20h, 50.1516128N, 14.5000092E, Ukázat na mapě   

Dodání přepravními službami:

PPL Parcelshop

DO 30 kg HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu

Osobní odběr na výdejních místech kurýrní společnosti PPL a jejich smluvních partnerů. Jednotlivé pobočky s otevírací dobou a jejich výběr se objeví v závěru objednávky. Tato možnost osobního odběru je omezena hmotností objednaného zboží, a to do 30 kg včetně obalového materiálu. Po předání balíku kurýrovi Vám bude odeslán mail od nás i od PPL s podrobnostmi.

  

DPD Point CZ

DO 15 kg HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu

Osobní odběr na výdejních místech kurýrní společnosti Geis a jejich smluvních partnerů. Jednotlivé pobočky s otevírací dobou a jejich výběr se objeví v závěru objednávky. Tato možnost osobního odběru je omezena hmotností objednaného zboží, a to do 15 kg včetně obalového materiálu. Po předání balíku kurýrovi Vám bude odeslán mail od nás i od Geis.cz s podrobnostmi. V případě překročení váhového limitu, bude objednávka expedována více balíky, které mohou být zpoplatněny.

Více o jednotlivých pobočkách zde: https://www.geispoint.cz/

  

DPD Point SK

DO 15 kg HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu

Osobní odběr na výdejních místech kurýrní společnosti Geis a jejich smluvních partnerů. Jednotlivé pobočky s otevírací dobou a jejich výběr se objeví v závěru objednávky. Tato možnost osobního odběru je omezena hmotností objednaného zboží, a to do 15 kg včetně obalového materiálu. Po předání balíku kurýrovi Vám bude odeslán mail od nás i od Geis.cz s podrobnostmi.

Více o jednotlivých pobočkách zde: https://www.geis-group.sk/sk/geis-poin

  

CZ Doprava ČESKO

DO STANOVENÉ HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu

- V případě překročení váhového limitu, bude objednávka expedována více balíky, které budou zpoplatněny, volí přepravní společnost prodejce

- Cena přepravy u vybraných produktů je závislá na hmotnosti a při překročení hmotnosti celé zásilky nad cenový limit přepravce je cena zvyšována zařazením do jiné kategorie.

- K dopravě některých nadrozměrných nebo neskladných produktů je připočítáván manipulační poplatek nebo je určen specifický druh přepravy.  

  

Křehké zboží

Doprava křehkého zboží do 30 kg s příplatkem.

  

Česká pošta - Balík do Balíkovny

DO 20 kg HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu 

  

Česká pošta - Balík na Poštu

DO 30 kg HMOTNOSTI BALÍKU, včetně obalového materiálu

  

Den před doručením Vám bude odeslán mail kurýrní službou, že balík je na cestě a v den doručení SMS na uvedený telefon s informacemi o balíku a přibližnou hodinou doručení, popř. kontaktem na kurýra.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

Při převzetí zásilky dobře překontrolujte obal. V případě jeho porušení (natržená krabice, promáčknutá, atd...) vyžadujte po kurýrovi či obsluze výdejního místa, že balík přebíráte s výhradou! Velice to usnadní pozdější řešení případné škody. Děkujeme za pochopení a spolupráci

   

V případě, že dojde k poškození zásilky cestou k Vám, je nutností z Vaší strany do 48 hodin nahlásit tuto reklamaci nám a přepravní službě.

  

Zákazníkem zvoleného přepravce vnímáme jako upřednostňovaného, avšak vyhrazujeme si právo přepravce zvolit jinak.

   

Vyhrazujeme si právo změnit variantu poštovného a způsob platby při chybném zadání zákazníkem do objednávky bez předchozího oznámení.

YWQ4ODdlY